четверг, 29 ноября 2012 г.


 модуль_7_РЕФЛЕКСІЯ

    1. Продовжили роботу з педрадами.Робота з 4-ма групами.

     2. Робота з прикладами учнівських робіт.

      3. Створення прикладу учнівської роботи.
      
      4.  Перегляд плану вивчення теми, внесення змін.

      5.   Коментарі у блогах колег.

   В ході вивчення розділу я дізнався як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів, а саме:
використання певної інформаційно-комунікаційної технології має базуватися на її сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей. Приклади таких засобів для учнівських проектів:
•  презентації  – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси;
•  публікації  – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм;
•  вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей;
•  блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий