модуль_5_РЕФЛЕКСІЯ
1. Знайомство з основами спільної роботи з документами.
2. Розбиття на пари та обговорення презентації оцінювання навчальних потреб учнів.
3. Перехід до педрад: вимоги держстандартів та навчальних програм.
4. Використання Internet.
5. Авторські права.
6. Робота з Планом вивчення теми.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
1. Знайомство з основами спільної роботи з документами.
2. Розбиття на пари та обговорення презентації оцінювання навчальних потреб учнів.
3. Перехід до педрад: вимоги держстандартів та навчальних програм.
4. Використання Internet.
5. Авторські права.
6. Робота з Планом вивчення теми.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
- Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень.
- Майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті.
- Закони правомірного використання інформації описують, як учителі та учні можуть скористатися під час навчання матеріалами, захищеними авторським правом.
- Список використаних ресурсів має бути створений для учнів усіх вікових категорій у різних форматах.
- Учнів потрібно навчати критичному оцінюванню веб-ресурсів.
- Потрібно зважати на цілу низку факторів при визначенні достовірності та цінності веб-сторінки для використання в проектах.
Не плохо. Поделитесь как менять цвет текста?
ОтветитьУдалить